Alla inlägg under december 2009

Av mitt-liv- - 31 december 2009 00:31


Idag har jag pircat min navel.  Jag vet att man inte får pirca sig utan förändras tillstånd så jag klädde mig riktigt moget så jag såg ut som en sextonåring. Och så ljög jag om att farsan gick med på det XP men det funka så nu har jag en fin liten sten i magen.

Jag blev förvånad över att det knappt kändes som att någon nöp en. Trodde ju att jag skulle skrika i plågorXP

Nä skoja men jag var lite nervös

Av mitt-liv- - 21 december 2009 20:03

För dig är jag stark, så så stark
Jag är stark för att du är svag
För att du inte skulle klara av att veta sanningen
Sanningen är att jag inte är stark jag är svag så så svag
Och det är du som gjorde mig så
Men om du visste skulle du gråta
Du skulle inte förstå
Så jag fortsätter vara stark för dig
Tiger för dig
Jag låter dig aldrig se mig gråta eller spy
Jag låter dig inte se mina ärr
Nej, jag låter dig tro att allt är bra
Så att jag ska slippa se dig gråta
För att se dig gråta skulle såra mig mer än vad ärren på min arm en gång gjorde

jul

Av mitt-liv- - 21 december 2009 19:36

Palla inte gå till skolan idag så jag sov bort hela dagen igen... Har haft det så jävla trist. Gick och shopa med syrran för ett tag sen men jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa nått XP

I lördags kräktes jag hela natten de var fan hemskt. Jag spydde typ överallt och sen fick jag torka upp det nästa morgon. så hela mitt rum stinker klorin nu -.-


Jag hatar alla lov. Då är alltig min mamma hemma och det blir svårare att undvika henne än vanligt. Annars brukar hon jobba från åtta till tolv eller nått.

Fuck det här kommer bli en skit jul

Av mitt-liv- - 18 december 2009 23:13

Av mitt-liv- - 15 december 2009 22:35

När man dör lever man vidare i ens vänners minnen

Men när alla som tänkt på dig glömmer

Det är då man dör på riktigt

Av mitt-liv- - 15 december 2009 22:22

Vad in i helvete håller jag på med??

Nu är allt en sån jävla röra!!

En av tjejerna i skolan fråga om jag skar mig! Jag gillar fan henne inte ens. Och nu kommer hon även fast jag nekade säga till hela jävla världen. Mitt liv kommer bli ännu mer till ett helvete än vad det redan är!!

Asså jag vill inte ha någon fucking uppmärksamhet!! Jag vill bara bli lämnad i fred. Jag vill fan inte att en massa ska börja snacka bakom ryggen på mig eller böja bry sig om mig bara för att de tycker synd om mig!!

Och alla fan kommer att tro att jag skar mig för killen!!

Fan fan fan!!

Jag skulle kunna skriva om det här hela natten men jag kommer att somna vilken sekund som helst av de jävla sömntabletterna..

Av mitt-liv- - 15 december 2009 22:09

Jag tror inte på terapi, kramar eller gråt

Jag tror på mediciner som drogar mig hårt

En medicin som får mig att glömma och le

En som kan göra mig riktigt hög

Som får mig att slippa känna något mer

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards